U.S. Cellular to purchase Spectrum from Verizon in Oklahoma City? - TeamUSCellular

Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  snodrog742 : (08 February 2016 - 10:43 PM) Fo sho
@  VIthe3rd : (08 February 2016 - 10:44 PM) Or like a 4 pack of Milwaukees best fancy! LOL
@  snodrog742 : (08 February 2016 - 10:45 PM) Ummm, more like Keystone fancy
@  VIthe3rd : (08 February 2016 - 10:46 PM) Nah... Sclitz Fancy
@  snodrog742 : (08 February 2016 - 10:49 PM) lol
@  BoгИX : (09 February 2016 - 01:19 PM) hey y'all

oh snap you can edit these. let the take-backsies begin!
@  snodrog742 : (09 February 2016 - 01:23 PM) Rotfl
@  BoгИX : (09 February 2016 - 01:25 PM) Good to see ya around Adam, it's been too long!
@  iRub1Out : (09 February 2016 - 03:39 PM) Morning!
@  snodrog742 : (09 February 2016 - 04:59 PM) I'm around... life has just been craziness
@  BoгИX : (10 February 2016 - 01:23 PM) Ain't it though
@  BoгИX : (10 February 2016 - 01:23 PM) Rub, you been sleeping in?
@  iRub1Out : (10 February 2016 - 01:49 PM) i cant sleep in, man, 6:30, every damn day M-F
@  iRub1Out : (10 February 2016 - 01:50 PM) 6:30-5:00 - unless it snows - then those hours go to 10pm or so
@  HipKat : (11 February 2016 - 04:40 AM) I never sleep anymore. God help me if I fall asleep at 9PM, I'll be up for the day at 1AM
@  iRub1Out : (11 February 2016 - 08:28 AM) I always say; Ill sleep when I'm dead. - with a kid on the way, I may feel differently this time next year, but... idk
@  kmeck518 : (11 February 2016 - 08:34 AM) at first it can be rough because you're setting an alarm for every 2 hours to get the baby up and feed him/her, but once they start sleeping through the night or waking up only once you feel like you're sleeping like you used to
@  kmeck518 : (11 February 2016 - 02:44 PM) well, you set an alarm until they start waking up themselves because their hungry
@  BoгИX : (11 February 2016 - 02:56 PM) OH SNAP! Congrats Rub!
@  iRub1Out : (11 February 2016 - 08:23 PM) thanks! Just found out today that it's a boy, too, hot damn this is gonna be fun.





Photo
- - - - -

U.S. Cellular to purchase Spectrum from Verizon in Oklahoma City?

Posted by ForzaManny , in US Cellular News and Rumors 17 January 2013 · 963 views

Looks that way,

Verizon wireless recently announced plans to sell its 700 MHz A Block in Oklahoma City and 31 surrounding counties in and around Oklahoma. Verizon has been doing this proactively as it has left over spectrum that won't feature into Verizon's plans for LTE expansion across the country.

The planned acquisition covers around 1.9 Million possible subscribers and as always is subject to FCC approval.

This looks to be good news for U.S. Cellular customers in and around the affected regions! Stay tuned as we know more.

Source: Verizon Wireless




Good news for USCC so they can deploy 4G in that area. Who else other than Verizon is a big a block holder?
Photo
Mike Galletly
Jan 22 2013 10:50 AM

It sure would be nice to finally get LTE in OKC.  Drive to the surrounding areas like Lawton, Muskogee, and Tulsa and you get LTE, which is freaking awesome on my SIII.  Come home, and it's back on 3G.


Trackbacks for this entry [ Trackback URL ]

There are no Trackbacks for this entry

Recent Comments

10 user(s) viewing

0 members, 10 guests, 0 anonymous users

1 2